Vanliga frågor

  • Vanliga frågor (FAQ)

    Hur hämtar jag en order?

    Om du har valt avhämtning, vänta tills din order är packad. Du får sedan ett mejl när den är färdig att hämtas. Därefter behöver du boka en tid för upphämtning, eftersom vi inte har en fysisk butik.
    Boka tid genom att mejla oss på info@teche.se.
    Om du inte har fått ett mejl inom 48 timmar, kolla gärna din skräppost.

    Vad är garantin på era produkter?

    Se våra Garantivillkor.

    Hur vet jag vilka Sonos-produkter som är kompatibla?

    Se information nedan:

    Hur reklamerar jag en produkt?

    Se vår Återbetalningspolicy.

    Varifrån skickas produkterna?

    Våra produkter skickas från vårt lager i Göteborg. Den normala leveranstiden är 2–4 helgfria vardagar.

    Vad ingår vid köp av renoverade Sonos-högtalare?

    • Strömkabel ingår alltid och är kompatibel med produkten. Om vi har originalkablar i lager skickar vi självklart dessa.
    • Ljudkablar ingår vanligtvis inte, då de flesta redan har sådana hemma.
    • För bärbara högtalare ingår en kompatibel laddkabel.

    Är era produkter testade innan försäljning?

    Ja, alla våra renoverade produkter genomgår en noggrann 5-stegs kontroll för att säkerställa att de fungerar som nya innan de säljs.

    Vilket estetiskt skick ska jag välja?

    Du kan välja mellan följande skick, utvärderade med ålder i åtanke, i sin helhet från cirka 1 meter avstånd framifrån:

    • Utmärkt – Mycket bra skick med minimala tecken på användning.
    • Bra – Tydligare tecken på användning syns, exempelvis små repor, nyansskillnader eller ojämnheter.
    • Okej – Tydliga tecken på användning, såsom repor, bucklor och slitage. Enheten kan blivit solblekt eller fått en skada. Ett prisvärt alternativ för dig som prioriterar funktion framför utseende.

    Alla produkter testas noggrant för att säkerställa full funktionalitet, oavsett skick.

    Kan jag returnera en produkt om jag ångrar mig?

    Se vår Återbetalningspolicy.

    Kan jag betala med kryptovaluta?

    Ja! Du kan köpa Sonos-högtalare med kryptovaluta hos oss. Välj betalmetoden ”Solana Pay” i kassan för att betala med krypto.